Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024

Ανθρωπόμυγα Ι

Κάτι έχει αλλάξει.
Κρυώνω κι είναι σαν να μου συμβαινει για πρώτη φορά.
Το αίμα μου μέχρι πρόσφατα, εκτός από κόκκινο, πρέπει να ηταν και θερμό.
Κυρτωνω, καταφευγω σε σχημα ημικυκλικό, για να συνέλθω.
Προσπαθώ να δω γύρω μου και βλέπω χιλιάδες φορές το ίδιο πράγμα.
Εμένα.
Βλέπω τα χέρια μου και τα πόδια μου, κι έχω περισσότερα απο όσα χρειάζομαι.
Βλέπω μέσα στο στομάχι μου, τα σκατά, κι είναι περισσότερα απο όσα χρειάζομαι.
Το στομα μου βλέπω, προσπαθοντας να με βγαλει απο την συγχυση καταφερνει να βγαλει μονο, εμετο.
Δυο κεραίες βλέπω, μα δεν μπορώ να μαντέψω σε τι χρησιμεύουν.
Βλέπω τα φτερά μου.
Έχω φτερά!
Γεννήθηκα ξανά και νομίζω μπορώ να πετάξω, μα δεν θυμάμαι ακριβώς το πως, 
λες και δεν ήμουνα ποτέ αυτός που είμαι σήμερα.
Δεν πειράζει, η μνήμη μου, δεν ήταν ποτέ το δυνατο μου σημείο.
Έτσι το παίρνω με τα πόδια.
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι είναι πως πρέπει να φύγω γρήγορα από δω, μια αόρατη δύναμη επιβάλλει πως πρέπει να πάω κοντά σε οτι αποσυντίθεται, να τ'αγκαλιασω σφιχτά για να ζεσταθώ.
Έκανα τόσο δρόμο, σίμωσα στα σπίτια σας, τρύπωσα  στα υπνοδωμάτια, τα σαλόνια και τα μπάνια
που μεσα τους νομίζετε πως είστε ασφαλείς και τώρα απαιτώ να με κοιτάτε.
Εμένα που σπάνια με κοιτάζει ποτέ κανείς.
Eμένα που σπανια απαιτώ το οτιδήποτε.
Tώρα θα με κοιτάτε.
Δεν υπήρξε ποτέ, πιο ασχημο πραγμα -απο μένα- ρε μαλακες.
Το βλέμμα σας δεν αρκεί όμως.
Τα κυτταρα μου, μαχονται σε διαφορετικη συχνοτητα το καθενα, παντα σε κινηση ομως καθως ακινησια σημαινει θανατος.
Ακόμα κρυώνω.
Κοντά. Πιο κοντα.
Ενοχλητικά πιο κοντά, άβολα και κολλητά πάνω στα πρόσωπα, τις μυτες, τα χειλη, τα ματια, τα αυτια
θα κυνηγήσω και θα πιω δάκρυα, σιωπές κι ιδρώτα, για να καταλάβω.
Αληθεια ηταν.
Η ενασχοληση μου με την δικη σας αποσυνθεση, πυρρακτωνει την καρδια μου, στελνει καυτή χόβολη με ταχύτητα στον πυρήνα μου, τον διαπερνά.
Για αυτο το λίγο που ο μονος πόνος γυρω μου είναι πονος ξένος, παύω ν' αποσυντιθεμαι, η μαλλον, αποσυντιθεμαι πιο αργα απο σας.
Ξεχασα ομως, να δωσω εναν πληρη ορισμό.
Πόνος δεν είναι οταν κάτι άλλο έξω από σένα, καθορίζει την ζωή σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου